söndag 5 augusti 2012

Billiga begagnade gravidkläder

Söndag och en redig slapparsöndag har det varit. Vi har tagit det lugnt, ätit glass på McDonalds, lagat lite mat, kikat på film och slappat i soffan.
Jag la ut en sökning i loppis-gruppen i min stad på Facebook angående gravidbyxor och jag fick napp direkt. Idag kom en tjej hem till mej med en full papperskasse med div. kläder i. Jag gjorde ett bra klipp och fick 3 gravidjeans, ett par trekvartsbyxor, en munkjacka och en svart långärmad tröja. Allt för 300 riksdaler. Bra där!

Det var väldigt bra skick på kläderna och de hänger just nu på tork efter tvättningen. Skönt att ha lite mer kläder med tanke på mitt jobb. Jag skiljer starkt på arbetskläder och privata kläder, även att det tvättas så känns det inte alls fräscht att använda jobbarplaggen sedan privat. Så det var ett bra drag att köpa på mej lite billiga plagg att ha på jobbet, ja några av dem kommer såklart användas privat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar