lördag 4 augusti 2012

Jag gjorde det!

Ni kommer säkert skratta åt mej nu... att jag tyckte och tänkte på ett sätt häromdagen för att ändra mej idag..

Jag köpte gravidbrallorna! :) Skönaste byxorna som jag någonsin har haft på mej. Det känns bra att ha dem hemma att kunna ta på sig då man ska gå ut på stan eller göra något då inte leggins eller mysbyxor passar. Går jag hemma och skrotar så bryr jag mej inte..
Så sköna!

På facebook finns olika loppisgrupper i min stad och jag fiskar lite efter gravidkläder där. Jag har ju en känsla av att det lär finnas en hel del fina kläder där ute som bara ligger i folks garderober. I fint skick! Varför inte köpa något sådant plagg, tänker jag..  Tröjor och så vill man ju gärna ha nytt, men byxor.. det bekommer mej inte om de har varit använda innan.. Får se om jag får något på kroken..

2 kommentarer:

  1. Skönt! Jag bor i mina, underbart! :)

    Ja.. Namnen är rätt klara! Alfons eller Ester :)

    SvaraRadera
  2. Ja den var helt underbara att ha på sig!

    Vilka fina namn hörrni! Kul att man kan få reda på könet så man kan börja kalla den lille för sitt namn.. om det inte är så att det inte alls passar när den kommer ut.. Det kan ju bli så.. :)

    Kram på dej

    SvaraRadera