onsdag 15 augusti 2012

Blivande storasysters första köp

Jag hade med mej bonusbarnen ( ett och ett ) till affärerna igår och i förrgår för att handla nya kläder inför hösten. De växer så det knakar, speciellt storebror.
När jag och lillasyster var på H&M fastnade hon länge borta vid bebiskläderna och ville handla något till bebisen. Något liiiiitet bara.. snäääälla M..
Eftersom jag själv tvingar mej att inte köpa och vet vilket sug jag har förstår jag henne som också vill handla. Jag gav mej och lät henne köpa något litet.

Små söta tossor som passar både pojke och flicka blev det.
Åh vad mycket fint det finns på H&M, Lindex och Kappahl. Speciellt Kappahl. Jag tokälskar deras Newbie-sortiment och har många gånger fingrat på dem kläderna och redan valt ut vad kotten vill ha. Men jag har lovat mej själv att inte köpa något förrän efter RUL.
Det enda jag har köpt hitills är en liten vit kanin från Kappahl. Den köpte jag efter att vi hade varit på Nupp-testet i vecka 12. Det var en milstolpe bara det. Fy så nervös jag var! Men kotten sprattlade så fint så.

Fem dagar kvar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar