torsdag 16 augusti 2012

JAG KÄNDE!!

Ikväll på arbetsrasten låg jag på sidan i soffan när jag kände en buff nära naveln. Jag hajjade till och efter ett par sekunder kom en till. Buff. Som om någon petade inifrån. SÅ JÄKLA HÄFTIGT! Det kan inte ha varit en fis på tvären eller bubblor i tarmen. Det måste har varit parveln. Herregud vilken cool känsla!! Jag som har försökt känna och koncentrera mej på magens rörelser men inte känt ett jota. Så ligger jag avslappnad i soffan och så kommer det. Två gånger!

Häftigaste hittills. Helt klart! Mer sånt parveln!

L y c k a!

18+3

2 kommentarer:

  1. Hej, hittade din blogg av en slump och såg att vi har samma Bf:) kände oxå första buffén odag. Vilken lycka:) ska bli kul att följa dig här! Med vänlig hälsning, Ida

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Vad kul att ännu en har hittat hit och att även vi ligger lika! Måste vara en hel skolklass snart :)

      Var i Sverige bor du om man får fråga?

      Härligt med buffen du! Helt otroligt att känna det! Fan vad männen går miste om coola grejer!! Önskar att man kan kunde teleportera känslor ibland!

      Du är med en välkommen hit Ida!

      KRAM!

      Radera