torsdag 16 augusti 2012

FitLine

I höstas började jag dricka FitLine som är ett näringstillskott i form av drinkar som man blandar. En morgondrink och en kvällsdrink. Det innehåller bara biologiska produkter och de som har olika allergier kan dricka det eftersom alla slags allergener är borttagna. Det tillför kroppen allt vad den behöver och det gör det fort, det är ett cellenergiset som går in i cellerna på direkten och tas upp på en gång.
Kroppen får en chans att läka!

Min mamma jobbar inom det här och har föreläsningar m.m. Hon har druckit detta i ca 2 år och har minskat med sina mediciner drastiskt. Hon hade reumatism, högt blodtryck, ont i kroppen efter arbetsskada men har fått sänka sina mediciner ordentligt och mår jättebra! Min mormor har druckit i ca 1 år, 1,5 kanske.. hon är 88 år och har de mesta krämpor man kan ha tror jag, hjärtproblem, parkinson m.m. Hon har fått sänka sina Parkinsonmediciner flera gånger eftersom dosen har blivit för stark ( kroppen har återuppbyggt nya celler som gör att hon mår bättre och blir övermedicinerad med den tidigare dosen ). Hon har fått många svarta hårstrån igen, har tidigare varit helt silverfärgad i huvudet.

Ja det finns massvis med människor som har blivit hjälpta av det här. Mamma har en väninna med diabetes som tog över 100 enheter insulin varje dag, efter att ha druckit FitLine i ett par månader kunde hon sänka dosen till halva! Fantastiskt.

Mamma hade hört flera kvinnor tala på en föreläsning som kämpat med barnförsök, provrörsbehandlingar och gud vet allt. Eftersom kroppen varit i obalans med mineraler, vitaminer och andra viktiga ämnen stod det inte rätt till i kroppen. De hade börjat dricka FitLine och flera av dem vittnade om fina stora gravidmagar! Därför ville min mamma att jag skulle börja dricka detta. Hon var på mej redan för 1-2 år sedan men jag tyckte att det lät för bra för att vara sant. Äh, bullshit. Lite så. Men så var jag på en föreläsning i september -11 och fick själv lyssna på människor som berättade om sina förbättringar och välmående. Jag tänkte jag får väl ge det en chans, kan min kropp må bättre så är det värt.

Jag hade inte bara problem med just Pco utan även enligt läkarna misstänkt IBS, laktosintollerans, dålig sömn och oro. Jag fick ett par burkar av mamma och började dricka i september. Drack varje dag mellan september-maj. Då jag blev så pass illamående på grund av graviditeten. Mamma har varit på mej sedan dess att jag ska börja igen, bebisen tar massor med viktiga ämnen från mej, den får i sig men jag måste få tillräckligt i min kropp. Jag har verkligen försökt men jag har kräkts av det.
Igår testade jag att ta en halv morgondos. Likadant i dag och jag har behållit dem. Lycka!
Jag vill verkligen ge min bebis och min kropp bästa förutsättningar för att må bra och utvecklas optimalt.
Det är inga som helst faror med att dricka detta, det innehåller bara biologiska ämnen, tål man mat tål man FitLine!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har precis hittat din blogg, jag är i vecka 16 så det är så kul att läsa om någon i samma sits :)

    FitLine låter jättebra, var kan man få tag på det?

    Hälsningar
    Sandra

    SvaraRadera
  2. Vart kan man köpa fitline? :) har problem med magen med liknande ibs :(

    SvaraRadera
  3. Grattis Sandra till din graviditet! :) Härligt att vi är ganska lika, det blir så mycket roligare att följa varann då! Har du ingen blogg?

    FitLine köpes genom kontakter kan man säga. Min mamma är en försäljare och berättar om produkterna och har föreläsningar. Sök på FitLine och läs lite om det. Vore det så att ni är intresserade på allvar så kan vi kanske ta kontakt genom mail och så kan ni få min mammas telefonnummer och ringa henne för att få mer information om det. Det är absolut inget köptvång! Men hon sitter inne med med info om det än vad jag gör :)

    Fundera lite och återkom gärna! Det är verkligen bra produkter som alla borde dricka, det gör att kroppen kommer i balans och läker! Det har hjälpt såå många människor!

    Kram på er!

    SvaraRadera
  4. Åh det ska jag verkligen göra, läsa på lite mer om det! :)

    Nej jag har ingen blogg så jag får hålla dig uppdaterad via kommentarer istället :)

    Kram Sandra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej då ser jag fram emot att få uppdateringar här :) Var i Sverige bor du? Ålder? Jobb/pluggar? Lite kul att veta vem man pratar med ;)

      Kram på dej Sandra

      Radera