lördag 18 augusti 2012

Presentationsönskan

Hörreni, ni blir ju fler och fler besökare som hänger här vilket jag tycker är riktigt roligt! Från början hade jag kanske 10-12 besökare om dagen men det ligger nu mellan 30-40 varje dag! Kul att ni vill följa oss och att jag får chansen att följa er! Ni som inte har bloggar själva - se till att skaffa det! Om inte bara för min skull ;) så för er egen skull. Tänk vad kul att kunna gå tillbaka och läsa hur det upplevdes och kändes och hur magen förändrades under graviditeten. Man glömmer så fort.

Ett trettiotal personer hänger här och jag blir ju såklart nyfiken vilka nu är. Ni får absolut vara anonyma, men det hade varit lite kul om ni skrev något litet bara. Jag vet att jag bad om detta för länge sedan, kanske 1 år sedan eller nåt, men nu har ju besökarna dubblerats..

Det hade bara varit kul om ni skrev: Mia, 25 år, Södra Sverige, jobbar som lärare. Typ.

För er som är nya och kanske inte har fått med er allt från början:
Jag är nygift med en norrman, har två bonusbarn, jobbar som undersköterska på ett äldreboende, är 28 år och har nu äntligen lyckats bli gravid ( Pcos ). Bor i Södra Sverige, fast ovanför skåningarna ;)

Nu är det er tur.. ;)

8 kommentarer:

  1. Jag heter Moa, bor i Södermanland, jobbar som personlig assistent, är 23 år och gravid i vecka 18 :) Har läst din blogg i ungefär 4 månader tror jag :)

    SvaraRadera
  2. Jag heter Hannah, bor utanför Östersund, är 29 år, är sjuksköterska, mamma till Elis 1,5 år och gravid i v 24 :) Blogg mammasnart3.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Therese heter jag, 27år, omsorgsassistent från sthlm. Gravid med första barnet efter behandling med pergotime (pco), beräknad 2 september :)

    SvaraRadera
  4. Jag heter Josefin, 28 år. Jag bor i Göteborg och jobbar som sjuksköterska. Jag är mamma till en liten kille på 9 veckor:) har bara läst din blogg i några veckor!

    SvaraRadera
  5. Och jag är Åsa, från Skåne. Jobbar som högstadielärare. Två barn, en kille på 3 och en tjej på 1. Hittade hit när vi kämpade med Pergotime för att nummer två skulle bli till :)

    SvaraRadera
  6. Sandra, 25 år, gravid i vecka 16. Jobbar som anestesisjuksköterska (många sjuksköterskor här :))

    Bor i Linköping! Kanske nära din hemstad? :)vore ju jättekul att ses i såna fall!

    SvaraRadera
  7. Ida 27 år från Göteborg, jobbar oxå som sjuksköterska:) följt bloggen i två veckor. Gravid i v 19 efter 6 missfall

    SvaraRadera
  8. Hej alla ni! Tack! Kul att veta lite mer om er. Ja väldigt många sjuksköterskor! :) Jag själv har sökt till SSK/Röntgen-SSK flera gånger och kommit in varje gång men sedan fegat ur.. :) Larvig man är.

    Sandra: Linköping ligger en bit bort, innan jag flyttade till min mans stad bodde jag bara en timme från Lkpg men nu är det nog två timmar. Vi är inte ofta i den staden men visst hade det varit kul att träffas! Helt klart! Synd att alla ni bor så långt bort annars hade det varit en skitkul idé att samlas och träffas antingen med tjockismagar eller småknattar! :)

    SvaraRadera