torsdag 9 augusti 2012

Elva

Vissa nätter sover jag som som om någon klubbat mej för att i nästa inte komma till ro med varken magen, ryggen eller kisseblåsan. Det är inte varje natt som jag vaknar och behöver kissa, inatt t e x sov jag hela natten. Vaknade och var inte ens kissesprängafull. Lustigt att det kan skilja så mellan nätterna. Ändå är jag supertrött idag. Jag har päst omkring här hemma och inte fått något gjort. Ligger i soffan och kikar på dåliga tv-program och gäspar ikapp med mej själv. Hur ska denna dagen sluta? Jag som går kvällspass till halv tio. Hua.

Elva dagar kvar till Rul. Evighet. Jag vill nu, nu. Hoppas att allt ser bra ut för parveln. Att den mår bra och frodas som den ska. Lille vän. Pricken över i:et vore att få reda på om jag bär på en flicka eller en pojke. Jag tror mer och mer på att det är en pojk medan F tror på en flicka. Jag vill inte kalla den för DEN hela tiden utan jag vill kalla den för sitt namn.

Elva dar. E l v a.

1 kommentar:

  1. Hej! Va kul att du har följt min blogg länge :) tack för grattis! Grattis till er också :-) Va kul att det inte skiljer så mycket mellan oss, tänk om vi blir bb-kompisar!! Jag håller med dig, tiden till rul känns evighetslång, man vill ju bara att det ska bli NU!!
    Kramar

    SvaraRadera