fredag 31 augusti 2012

Vi har lyxhelg framför oss!

Idag när jag kom hem från jobbet berättade min käre man att han hade bokat ett hotell i Halmstad! En svit med Jacuzzi och lite gott och blandat som väntade! Vi bokade in kroppsbehandling och restaurangbesök på det! Åh vad gott detta kommer göra för kropp och själ. Jag sa till kvinnan när jag bokade att jag är gravid och hon berättade det var inga problem, de hade en speciell kudde som de brukade använda när de masserar just gravida! Så härligt! Även att en t ex ansiktsbehandling är underbart så hade jag blivit lite avis på F om bara han hade kunnat få helkroppsmassage!

Detta kommer bli en tokbra helg!

Bästa mannen!

2 kommentarer:

  1. Åååh va underbart det låter! Njuuuut! Kramen från mig

    SvaraRadera
  2. Vilken man som kommer med sådana överraskningar! Ha det så mysigt :)

    SvaraRadera