måndag 13 augusti 2012

Mina bebiskläder

Vi var och hälsade på min mamma och sambo igår ( bor 25 mil bort ) och grillade lite. Mamma har sparat en stor låda med bebiskläder som jag och mina syskon hade och jag fick kika i den igår. Vi hittade massvis med gulliga småttingar bland annat ett set som min moster stickade till mej när jag hade fötts. En rosa kofta, mössa och tossor. Jag hade på mej dem på väg hem från BB.

Nu tror jag ju att det är en son i magen men om vi ska tro vad min mamma och man tror så blir det en tjeja. Då hade det varit lite speciellt att ha just det rosa setet på vårt barn.


Jag fick låna hem en bok och mönster till att sy någonting till bebisen. Hon har en hel drös med mönster och grejer. Jag som gillar att sy tänkte ge mej på ett par muddbyxor sedan längre fram. Ja babynestet också såklart, ska bara bestämma vad för slags mönster jag vill ha på tygerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar