måndag 27 augusti 2012

Njutbart och tacksamt


Så har vi gått halvvägs, kotten och jag. 20 fulla veckor idag. Galet vad fort det har gått! Ena stunden känns det som en dag tar en vecka medan i nästa har det gått ett par dagar utan att jag har reflekterat över det.

Njutbart!

Jag har idag ringt opp till sjukhuset för att fråga kring moderskapsintyget. Jag känner att det är kort tid emellan mitt första bm-besök och datumet då jag ska tänkas gå hem så jag ville höra mej för om jag kunde få det tidigare. Inga problem, det skulle skickas hem till mej.
Vidare frågade jag kring ryggvärken, att jag är lite osäker på om jag sätter bältet rätt och lagom hårt och luskade lite om man kunde kila opp en snabbis och få lite hjälp med just det. Hon kikade igenom min bm schema och konstaterade att det var fullt i två veckors tid men ändrade sig och sa att hon kunde knöla in mej redan i eftermiddag.

Tacksamt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar