onsdag 19 september 2012

Sakta men säkert..


Jo visst suger det i handla-till-bebis-tarmen. Jag vill såklart gå omkring i affärer och kika på det som vi kan behöva om ett par månader. Det börjar släppa lite det där med att VI FÅR INTE.. För vem får vi inte? För oss själva såklart. Men hallå M och F - det är f y r a månader kvar till bebisen finns i huset. Varför vara så jäkla hårda mot sig själva? Bebisen mår bra och nu är det så pass stabilt att det borde gå vägen!

Slappna av för fan! ;)

På Facebook finns det olika loppissidor från min stad. Där köpte jag bland annat lite mammakläder och mitt bäckenbälte. När jag kikade idag hittade jag en tjej som lagt ut bebiskläder i strl 56. Kläder som hon sa inte hade använts mer än ett par gånger vardera. Jag la ett bud och åkte och hämtade dem. 7 bodys och 3 byxor i fint skick. 

Sakta men säkert så skapar vi bebis-bo..

1 kommentar: