torsdag 20 september 2012

Morgondrink i magen

Godmorgon!

Har just druckit upp min FitLine-morgondrink och äter nu lite frukost. Det går bättre och bättre med drinken. När jag hade konstant illamående i början av graviditeten tog jag den inte alls på flera veckor. Sedan började jag försiktigt men kräktes upp den. Hoppade över ett tag till men startade igen med halva doseringen. Jo visst mådde jag illa vissa dagar men jag behöll den.
Då och då känner jag en obehaglig känsla i halsen men den går ner. Jag vill dricka den för både min och min bebis skull.
Kvällsdrinken är tunnare och smakar som saft så den går ner som ett smäck. Till och med F dricker den om kvällarna. Bra där mannen!

Idag hade jag bokat akupunktur men kvinnan är fortfarande sjuk fick jag veta igår. Min barnmorska som ringde och meddelade det frågade om psykologen hade hört av sig till mej. Det har hon inte och hon blev förvånad över det. Jaja.. det kommer väl. Vore fint att ha den kontakten tycker jag..

Ryggen och bäckenet gör ont. Jag sover inte vidare bra utan ligger och bökar nätterna igenom. Inte undra på att man är trött som hundan på dagarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar