måndag 24 september 2012

Present till kotten

Var på stan idag och fikade med en vän som jag inte har träffat på ett tag. Hon överraskade mej med en present och gratulerade oss. En jättefin body från Villervalla och ett mjukdjur med skallra i. Superfint och jag blev jätteglad för det!
Även hon sa att jag var liten om magen och förvånades över att jag hade kommit så pass långt. Jag har ingen aning, detta är första gången för mej skrattade jag. De flesta som kommenterar magen säger just samma sak men det beror väl helt enkelt på att livmodern ligger bakåt och att kotten ligger så pass nära ryggen. Mej gör det ingenting.. jag inbillar mej att jag inte kommer bli så stor och att jag då förhoppningsvis klarar mej utan bristningar. Eller Tigerränder som Mia Skäringer kallar dem.. Sen är det såklart ingen garanti, man kan få bristningar av liten mage också eftersom det har med hormoner att göra.. men jag inbillar mej som sagt.


Det börjar gå upp mer och mer nu. Vi tog oss en runda i affärerna efter fikat och jisses så pluttiga och fina kläder det finns! Hujedamej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar