söndag 23 september 2012

Dagarna rullar på

och jag känner att det har gjort och gör gott för mej att ta det lugnt hemma. Jag promenerar några dagar i veckan och absolut får jag ont utav det, jag kan inte gå långa sträckor men jag gör det för att jag vill hålla igång. Eftersom jag är hemma kvittar det om jag haltar med arslet efteråt eller inte sover så skönt natten efter, jag vet att jag inte har ett slitigt arbete att gå till dagen efter. 

Igår var jag på tjejmiddag med mina arbetskamrater. Vi hade en jättetrevlig kväll tillsammans och fick många klapp på magen. Den är så liten har jag fått höra men jag älskar varje millimeter av den. Älskar innehållet något enormt. Att få känna vårt barn många, många gånger om dagen är det bästa som finns. F kände massor med sparkar idag när vi låg i soffan och slöade. Kärlek!

På tisdag ska jag träffa psykologen för första gången. Hon ringde i fredags och vi bokade in ett möte. Det känns väldigt bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar