torsdag 20 december 2012

En dag i taget

Fyra dagar kvar till julafton. 
Elva dagar kvar till nyårsafton.
Tjugofyra dagar kvar till BF.

Min man skojjar om att lillparveln kommer runt jul. Min kusin är helt bombsäker på nyårsafton. Hon var i och för sig heeelt säker på att det var en tjeja så jag tror inte på henne.. ;)
Själv tror jag att jag kommer klara årsskiftet, de flesta går ju faktiskt över liite grann åtminstone.
Han är beräknad till den 15 januari och jag tror att han pillar sig ut dagarna efter, säg 16-18 januari.

Nu ska jag åka och handla lite gott, bland annat en julskinka som jag ska laga till ikväll. Nam nam..

3 kommentarer:

  1. Haha, lät lite läskigt när du skrev "pillar sig ut". Lite skräckfilmaktigt. :-D jag tror du kommer få runt den 8-10 januari. :-D

    SvaraRadera
  2. Du har ju lite marginal, även om han tittar ut två veckor innan BF så klarar du ju nyår i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Ja jag tycker ju att jag borde klara nyåret i alla fall. Sedan får han komma när han vill :)

    Skräckfilmsaktigt, haha, ja nu när du säger det så lät det väl inte sådär jättemysigt.. kommer ut en hand :)

    8-10 januari låter bra. Då är det ännu närmare :) Jag väntar och väntar..

    SvaraRadera