torsdag 13 december 2012

Snorisch.nu


35+3 idag.
Inatt vaknade jag vid 03-tiden, kissade, vred och vände på mej i hopp om att fan skulle avlösa men han uteblev. Gick tillslut ner till undervåningen och la mej i soffan med uppvärmd bovetekudde. Låg vaken fram till F kom ner och slumrade sedan till ett tag till telefonen ringde för en stund sedan. Min kära syster allmänt glad i hågen och pratglad. Väckte jag dej, frågade hon efter en stund, fan vad slö du är syrran!
Mmm..

Mina näsdroppar tog slut igår kväll och var också en anledning till att jag inte kunde sova, täppheten gjorde att jag inte fick luft. Men nu har det blivit en helomvändning, jag har dunderskallebank, näsan rinner och det ömmar i bihålorna - hej förkylning.
Har precis fått i mej FitLine-drinken och två smörgåsar och ska bestämt gå och lägga mej i sängen igen. Dagens planer är enbart att skena till tvättstugan som ligger här på bostadsområdet men det är inte så bara o bara. Jag önskar att vi hade en bra pulka att dra tvättkassarna på men det finns bara stjärtlappar i förrådet. Jag får helt enkelt konstruera något eget...

Mot sängen!

2 kommentarer:

  1. Förutom en bebis kan jag locka dig med att kunna ligga och sova "normalt" snart. Åh vad jag låg skönt inatt, på rygg och till och med halvt om halvt på mage. Mmm vad skönt :)

    SvaraRadera
  2. Åh jag kan tänka mej det! Måste ha varit underbart! :) Just mage har varit lite av en favorit för mej, eller lite halvt om halvt med ena benet uppdraget.. ja.. skit samma.. SKÖNT i alla fall :)

    Återigen grattis till Vega! Äntligen kom hon! KRAM!

    SvaraRadera