tisdag 11 december 2012

Fortsätter fylla på i frysen

Hallå hallå. Inatt har jag varit på förlossningen och fött barn. Åtminstone i drömmen. F sa att han förstod det eftersom jag hade snarkat och låtit konstigt hela natten. Ush det måste ha tagit lång tid.

Har nyligen bakat två omgångar med muffins och ett par vetelängder. Bra att fylla opp frysen nu innan tänker jag. Jag har sån energi halva dagen för att sedan bli halvt medvetslös frampå eftermiddagen. Kvällen ska vi inte tala om. Bäst å passe på mens det brinner i ärschött..

Julklapparna är inte helt fixade men det är färdigplanerat i alla fall. Vi vet vad som saknas och det ska tas i tu med under denna veckan så vi slipper drutta runt på stan sista veckan. Förutom granen så är det i stort sett färdigpyntat, barnen ska få pynta lite i sina rum i helgen men övriga utrymmen har julgardiner m.m.
Pepparkakshuset monterades förra helgen och lussebullar ligger i frysen. Får nog göra en sats till innan jul, de äts upp fort å jag kan inte längre skylla på F. Jag har fått smak för en sådan till julkalendern varje morgon. Har jag inte lagt på mej extrakilo innan så kommer jag göra det nu :)

Om ett par timmar HOPPAS jag att det ligger en cd-skiva i postlådan. Jag blev lovad att få den igår men icke då. Skapligt besviken.

Nähä.. leta rätt på lite julpapper så jag kan slå in lite julklappar.. så får det bli..

Lille T/E vaknade just och har gått igång på ett hårt Aerobicpass. Om kisseblåsan blev lycklig..yeeah..

1 kommentar:

  1. Åh vad ni är flitiga :) I år orkar jag inte göra så mycket men det har blivit lite smågrejor ändå... Får bli fredrik som plockat bort allt när jag har fullt upp med bebis :) Bara hon kommer vill säga :)

    SvaraRadera