måndag 24 december 2012

En vit jul

Idag är det måndag och titt på fasen JULAFTON! Gottgottigottgott. Vi åkte ner till min mamma + sambo iförrgår och stannar här till annandagjul. Imorgon kommer mina syskon med sambos och vi ska äta gott och dela julklappar! Man blir ju som ett barn själv :)

Det har kommit bortåt 2 decimeter snö inatt och F och mammas sambo är nu ute och skottar snö. Massa snö. Det blidde en vit jul minsann. I dubbel bemärkelse! Snö och ingen Jäger! Men det finaste paketet går jag omkring och bär på!

Vecka 38 idag ( 37+0 ) och jag har sedan vi kom hit haft riktigt ont i ryggslutet/svanken. Tror att bilresan på 3 timmar tog död på den. Jag har gått omkring med varm bovetekudden fastspänd under tröjan i svanken och går på Alvedon. Lille bäckenet och pullben och rumpben och allt vad det är, det värker i hela området.

Åh vad jag längtar till han kommer! F smeker magen 10 gånger om dagen och pratat med honom. Som vi längtar! Jag har med mej Angelsoundet hit för min syster ville lyssna på sitt lilla syskonbarn. Mys. Nästa år har vi en liten 11-månaders som kanske går omkring och river i julgranen. Än så länge är det bara mammas katter som leker med kulorna..

GOD JUL till er alla!!
Hoppas ni får en fantastiskt fin dag! 

1 kommentar: