fredag 28 december 2012

Lillebrors hörna

94 % av graviditeten i bakgrunden - ho ho det närmar sig. 18 dagar kvar. Det står både 16 och 18 i mina appar och widgets på bloggen.. de är lite skevt uträknade tror jag. 18 är det om man räknar i den vanliga klassiska kalendern. Arton dagar.
Fast antalet dagar som jag har i huvudet är nedräkningen till nyårsafton. Fyra dagar idag. Tre om man inte räknar idag. Håll da inne unge.

Idag har jag och F gått all in i kåken, vi har rensat ut julen, lite julstjärnor i fönstren återstår dock och städat kidsrum med mera. Vårt sovrum fick sig ett ryck också så nu står min gamla vagga där bredvid min säng. Konstig känsla men så härlig samtidigt. Gipsmagen gjorde sig finfin tillsammans med lite kort på oss och barnen. Tänk att det kommer ligga en lillebror där snart...

Lillebrors hörna..

1 kommentar: