onsdag 5 december 2012

Ibland ska en ha lite tur

På facebook finns olika loppissidor i min stad varav den ena, Barnartiklar, är väldigt bra och välfylld. Jag har därigenom köpt bland annat mammakläder och tygbitar till lapptäcket som jag sydde.
Eftersom jag köpte en fleeceoverall på H&M i storlek 62 och nu har insett att kotten kommer hamna nere i ena benet så borde jag få tag i storlek 56 också. Hittade ett redigt kap på loppisen, en fleecejacka och en fleeceoverall till suveränt paketpris, båda helt oanvända. Ska åka och hämta det under dagen. Kan inte bli bättre!

Snart ska jag till barnmorskan och sedan blir det plaskipölträning. Lite fika hinner jag med emellan också eftersom det turligt nog blev ett litet glapp och det är onödigt att åka hem emellan. Choookladbooooll!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar