måndag 3 december 2012

Vecka 35 ( 34+0 )


Sex veckor kvar. 

Så startar vecka 35 och i appen läser jag att jag har 41 dagar kvar till BF. 85,3 % i backspegeln. 
Barnet är i stort sett färdigt och har bara resterande tid kvar till att tjocka på sig. Känns som det är onödigt att skriva vad de brukar väga i denna veckan eftersom vår parvel är lite mindre. Eller var för ett par veckor sedan i alla fall, han kanske kommer ut som sumo det vet en aldrig. Det står att barnet nu fyller ut nästan hela livmodern och det kan jag ju skriva under på, han är överallt och ingenstans. I sidan, alltså sidfläsket har han mycket ben som sparkar och den där rumpan den är överallt. Verkligen. Gnor med huvudet nere i pullan gör han också till mammas stora glädje. Helst allt på samma gång också :)

Å så nämner de något om trötthet och ont i bäckenet - men jag vet inte alls vad de pratar om. Eller.

Inatt har jag sovit som en klubbad säl igen. Så gött! Har nog inte ens vänt på mej tror jag. Gick upp samtidigt som F och barnen och körde morgonpasset med dem, fixa matlåda till mannen, till bonussonen och frukost.
Har en bulldeg på jäsning som snart väller ut över hela spisen.. dags att ta tag i det.. 
Tror jag ska lägga mej en stund igen sedan. 

Hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar