tisdag 18 december 2012

Skallebank

Om en skulle ta och hacka lite i den där Cheesecaken? Många tar fram den en stund innan servering för att den ska smälta lite men jag gillar den när den är helt stelfrösen. Mer glasskänsla..

I eftermiddag ska jag till the brainskrynkler och jag känner inte redigt för´t måste jag säga. Men så är det och så får det bli. Jag känner mej inte i helt form för att ge mej ut eftersom jag har ett tryck över bihålorna, skallebank och är täppt/snorig. Jag hoppas att jag inte åker på samma skit som F hade i helgen och igår. Vaknade igår natt av att han tog tag i min arm och drog den in till sig i hopp om att jag skulle värma honom, jäklar i min låda vad han hade frossa! Å kokhet. Inget vidare att åka på den skiten nu också innan jul. Men det känns i knoppen att det ligger och lurar..

Ett bra skäl till att hacka i kakan.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar