fredag 7 december 2012

Idag är det fem månader




sedan jag och F stod i den lilla fjällkyrkan i Norge och sa ja till varandra. Fem månader som fru ( nu kom jag på att jag fortfarande inte har fixat nytt körkort..) över två år som sambos och i januari är det vår treårsdag. Om 37 dagar är det beräknad födelse på lilla parveln och jag finner inga ord i hur gott allting känns!

Vi satt igår kväll och pratade igenom tankar, förväntningar och känslor inför vad som väntar oss om ett par veckor och det är så självklart, vi är så redo! Jag kan inte tänka mej en vackrare och bättre människa att ha vid min sida på förlossningen och resten av livet!
F sa igår: Tänk vilken belöning du får M när bebisen kommit! Efter så många år som du har mått dåligt över detta! 

Känslan är enorm!



All min kärlek till dej!

/ din fru M. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar