lördag 6 oktober 2012

99

Sådär ja. Då var vi nere på tvåsiffrigt. 99 dagar kvar till beräknad ankomst. Helst får han inte komma innan raketerna har skjutits upp men sedan får han anlända vilken dag som helst.

Bonustjejen satt idag och sjöng så fint för lilla bebisen i magen. Hon är för söt när hon ska lägga sig för natten och kryper tätt intill magen och smeker den. Säger godnatt och pussar den och sedan viskar hon: Kom ihåg att jag heter .... och att jag är din storasyster! Gulle!


Jag skulle så gärna vilja be någon ta finfina svartvita kort på min mage sedan när den har vuxit till sig ännu mera. Helst skulle jag vilja ha kort med barnen också. Deras händer på magen eller när de ger den en puss. Svartvita bilder på barn/bebisar är något av det vackraste jag vet. Jag har tagit ett par bilder på barnen men jag har liksom varken rätta knycket, redigeringsprogrammen eller vettig kamera. Det hade varit så roligt att kunna ta fina bilder!

2 kommentarer:

  1. Det finns nått som heter Modell för en dag som jag tycker varenda jäkel varit iväg på men jag tackade nej (jag har turen att ha flera proffs fotografer i min släkt) Där stylar de dig och tar korten gratis, sen kostar ju korten en slant men du väljer själv vad du vill köpa. Det kanske skulle vara nått?

    SvaraRadera
  2. Ja de fick jag något telefonsamtal ifrån. Men jag har fått för mej att det kostar skjortan sedan när man vill ha bilderna så jag har faktiskt tackat nej när de har hört av sig.
    Tack för finfint tips annars!!

    SvaraRadera