fredag 12 oktober 2012

Att halta sig fram

Det har verkligen blivit värre med foglossningen framtill. Det bränner, det ilar och det liksom värker inuti kroppen. Jag ligger skönast på sidan, helst på vänster men måste ju vända över till höger för att avlasta också.
Det är lång tid kvar innan kotten är här hos oss. Lång tid att halta.
Men det känns ändå som att vissa dagar är det lite mindre och lättare att gå. Felet man kanske gör då är att ge sig ut på en liten, liten promenad vilket medför att man får ont - men jag kan för sjuttan inte sitta hemma och uggla hela dagarna!
Idag har jag ont men jag tänkte jag skulle ta mej en runda ändå. Det är skön höstluft och att röra på sig skadar inte.

Fredag idag. Bonusbarnen åker till deras mamma i eftermiddag och det blir bara jag och F hemma i en vecka. Tomt. Tänk om ett par månader är vi föräldrar på heltid. Vi längtar!


Störst av allt är kärleken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar