fredag 5 oktober 2012

Äntligen helg

Akupunkturen gick bra. Attans så ont nålen som sätts i muffen gör. Det ilar i hela Mumindalen för sjutton. Men så gott det är efteråt. Idag önskade jag att få ha lite musik på i bakgrunden. Skönt och avslappnande.
När jag var klar fick jag besök av två gamla kompisar som var på genomresa! De hade med sig en mikrofleece-filt från Mumin, jättefin och gosig. Den kommer användas till max känner jag!

Kidsen kom hem idag och vi har gottat oss med tacos. En lång stund satt vi vid middagsbordet och avnjöt den goda maten. Bonussonen åt mest av alla, jisses vad tacos går hem i kidsens ögon!
Ikväll blir det popcorn till fredagstvn. Gott att alla är hemma och vi njuter av helgens intågande. Imorgon ska vi göra det sista i kottens rum, inhandla lister och få till molnen på väggen. Det blir pilljobb känner jag.

Hoppas ni har en fin fredag och helg godingar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar