tisdag 2 oktober 2012

Akupunktur och shopping

Sex nålar satte barnmorskan på mej. En rakt framifrån på muffen, två i fogarna där bak, en en liten bit ifrån och två i fötterna. Det ilar på ett ontskönt sätt och jag fick ligga och vila i 30 minuter. Två gånger kom hon in och vred lite på dem för att få en ny ontskönt-känsla i varje nål.
Man behöver gå sex gånger för att kunna göra en bedömning fick jag veta och vi bokade in så mycket vi kunde. Efteråt kände jag mej helt dåsig och full.. det var länge sedan :)
F och jag var en sväng på stan nu och handlade hem golv och vit färg till kottens rum. Det blev ett mörkt klickgolv, kommer bli jättefint. Den gråa fondväggs-färgen fanns inte i rätt ton, vi hittade bara en granitgrå vilket blir för mörkt. Men det får vi ta vid ett annat tillfälle. Medan jag började med maten satte F igång för fullt på ovanvåningen. God magkänsla! Nu är vi på gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar