måndag 8 oktober 2012

Nåldyna

Vid första akupunktur-tillfället fick jag 6 nålar i kroppen och 8 vid andra. Idag på tredje besöket satte hon hela 11 stycken varav denna gång 3 st rakt i muffen. De plus två av de som ag har i ryggen/baken gör så grymt ont att jag skriker till när hon sticker och sedan snurrar. Det ilar och det pirrar. Under vilan sedan känner jag hur det liksom "arbetar" eller hur jag ska förklara, det domnar lite runtom och till sist så känns det bara behagligt. Idag var jag nära att somna till en stund och när jag sedan var klar och klädde på mej slog det till med dunder och brak - jag talar om tröttheten. Det är som om jag är full efteråt. Dundertom på energi och det hade varit så skönt att få krypa ner i sängen en stund. Det är ju egentligen det som man ska göra efter en akupunktur, slappna av och ta det lugnt resten av dagen. Men jag har ju inte tid med det just nu. Vid 16:00 ska vi vara hos psykologen.

Hej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar