måndag 8 oktober 2012

Jodåsatte


det torkar på bra där ute i friska luften. En del av delarna känner jag fortfarande lite lukt ifrån men det är stor skillnad. Jag hoppas och tror att det lilla som är kvar går att vädra ut. När allt är torrt ska det bara monteras tillbaka. På rätt ställe. 

Om två timmar ska jag vara på sjukhuset för akupunktur, jag tycker att det kändes bättre i lördags och igår. Visserligen gjorde jag inget drastiskt som tidigare under veckan då kottens rum stod som projekt eller promenerade något speciellt. 
Jag hoppas att det kan bli bättre med nålarnas hjälp! Sen att gå tillbaka till jobbet ser jag fortfarande som ett bekymmer! Det är skillnad på att lulla omkring här hemma och göra saker och ting i min takt än att skena omkring på ett äldreboende!
Senare i eftermiddag är det andra psykologmötet inbokat. Denna gång ville hon att även F skulle följa med men sedan blir jag ensam igen. Det är ju jag som känner saker och ting. Att han skulle följa med idag är nog bara för att vi ska prata ihop oss och att hon vill väl se vem han är och hur vi är tillsammans.. jag har ingen aning faktiskt.. Vi har lätt för att prata med varandra annars tycker jag så behovet av att prata med varandra just där finns inte.. jaja det blir nog bra..

Men torka nu då så jag kan pilla dit klädseln och ta kort! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar