onsdag 10 oktober 2012

Urusel natt

Ush, inatt har jag sovit riktigt uselt. Vaknade vid 02, inte av kisseblåsa eller hunger utan att jag låg illa och hade ont. Passade på att kissa för att förhoppningsvis kunna somna om. Ha!
Vände och vred på mej fram till halv fyra då jag gick ner i köket för att ta lite nattamat. Hittade F sovandes i soffan. Tur det här med sömnen går så bra för oss båda!?

Stod i köket och velade över hurvuda jag skulle ta alvedon eller inte men struntade i det. Även att det är okej under graviditeten så tar det emot. Väl uppe i sängen trodde jag att jag som nykissad och nyäten skulle kunna somna men lögn i tusan!

Klockan fem kikade jag på telefonen sista gången! Yeah!
Jag är glad att jag inte har ett jobb att gå till kl 07:00 efter en sådan natt!

F kom och pratade lite med mej innan de åkte till skola/dagis/jobb och jag slumrade till en stund senare. Vaknade av att telefonen ringde vid 8 och en kvinna från Försäkringskassan presenterade sig och sa godmorgon!

Vilken jävla god morgon!?

Vi pratade länge och ärligt talat så fattade jag inte hälften av vad hon sa! Men hon skulle ringa senare idag för att meddela sina uträkningar och meddömning av sjukskrivningen.

Vad är det för dag?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar