torsdag 10 januari 2013

39+3

Tick tack tick tack.
Hade ett par fina förvärkar inatt som jag blev lite glad över men jag somnade om. Likadant på morgonen har det snörpt åt ordentligt ett par gånger och det trycker på otroligt neråt. Jäjä.. han luras med mej.. 


I min stora rastlöshetsdimma fick jag nog igår och letade fram virknål och var och inhandlade ett fint blått garn. Kan jag virka? Onej! Men efter ett par klipp på Youtube så hade jag fått fnurr på det där med stolpar och fastmaskor..
Jag har gjort min första bebismössa å jag kan inte vara mer stolt! Såå härligt fin blev den!

Älsk på den!

2 kommentarer:

  1. Hihi tokiga du, vilken ide! Men vad bra det blev *imponerad*

    SvaraRadera
  2. När rastlösheten tär på en så får man idéer..
    Tack ja den blev bra! :)

    SvaraRadera