fredag 11 januari 2013

Varmt bad och iskall mjölk gjorde min fredagskväll

Har legat i badet i 1 ½ timme och det var mer än gött för rumpa och mitt foglossningsbäcken. Fint som snus kan en säga. Jag låg där och läste en bok och fyllde på med nytt varmt vatten. Mm.. jag hoppas jag kan få bada på förlossningen för det lindrar smärtan tycker jag.

Barnen ligger i sina sängar och bonuskillen kikar på Gladitatorerna på sin tv. F sitter nere i soffan och jag har just klunkat två stora glas med mjölk. Att det kan vara så gott med den drycken? Iskall laktosmjölk!

Idag är det fredag, imorgon är det lördag, sedan söndag och då fyller allra käraste F år och sedan är det måndag. Sen jäsingen är det tisdag och BF! Men jag tror ju inte att han kommer förrän framåt nästa helg. Faktiskt.. Dock så är känslan nervande pirrig.. tänk om liksom.. tänk om jag vaknar inatt med värkar eller vattenavgång.. tänk..

2 kommentarer:

  1. Stoppa in en ficklampa och en lapp med vägbeskrivning så kanske han hittar ut snarast :)

    SvaraRadera