tisdag 22 januari 2013

Älskade livskamrat

Vaknade inatt vid 4-tiden. Huvudvärk. Ont i ögonen. Hungrig. Kissnödig. Förvärkar. Bara att ge sig opp, rensa rent hjärnan med näsdroppar, äta två smörgåsar och slänga en drill. Somnade om gott och vaknade vid 9-tiden. Huvudvärken känner jag fortfarande av men den är inte lika intensiv som den var inatt.
Jag vet att jag borde kolla upp den med tanke på proverna i fredags men jag ska ju till barnmorskan imorgon och ja.. nä.. jag tar det då.

Jag känner mej allmänt sjukhängig. Nästäppan kommer ju varje kväll men jag är förkyld och snorar, har som sagt huvudvärk som kommer och går och känner mej inte helt tipptopp i kroppen överlag. Vore ju fint om man kunde vara lite fit for fight inför den stora utmaningen som ligger framför oss. Yääj!

Imorse när jag vaknade hittade jag denna lappen på köksbordet:


Älskade livskamrat! 

1 kommentar: