måndag 21 januari 2013

BF + 6

Godmorgon. Ny dag och ny vecka. Jag vaknade inatt vid 3-snåret och låg och hade ett par fina förvärkar. Redig obehagskänsla i magen och jag kunde inte hitta någon skön liggposition. F som är galet lättväckt lät jag få sova i fred så jag traskade ner, tog lite smörgås och la mej i soffan och kikade på Friends. Somnade efter en stund och vaknade när F gick upp.
Huvudvärken fortsätter att terrorisera mej, jag äter snart Alvedon dygnet runt. Förvärkarna sitter där de sitter och de gör inte ont som i ont men de gör ont.

Vilken födelsedag hade du tänkt dej parvel? Jag kollade upp när fullmånen infaller och det är inte förrän den 27:e, alltså på söndag. Tjollahopp.

2 kommentarer:

  1. Det är nog på g ska du se ;)

    Men huvudvärken kanske du borde kolla upp??

    Ha en fin dag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Huvudvärken ja.. jag har tänkt att jag ska be om urinprov på onsdag när jag ska till barnmorskan. Hoppas att det inte är begynnande havandeskapsförgiftning men det kan gå fort att utveckla sådant tyvärr..

      Tack för din omtanke kära du! :) Och ha en fin dag du också!

      KRAM!

      Radera