onsdag 16 januari 2013

BF + 1 och en morgonpromenad på det

Så var det onsdag och ska man tänka det värsta så är det exakt två veckor kvar tills jag blir igångsatt. Jag vill helst undvika det men det ger en lite perspektiv ändå. Om högst två veckor får vi träffa honom!

Barnen undrade varför han inte hade kommit inatt heller. Gulle.

Nej, inga känningar och inga förvärkar. Det onda jag känner just nu beror på att fogarna fick sig ett grisapass när jag tog en 2 ½ kilometers runda oppe i skogsspåret nu på morgonen. Mycket backigt och snöiga stigar. Det stramade rätt gött i nedre delen av magen men jag traskade på och låtsades som det regnade.

Nu ska jag ta och duscha och bre lite smörgåsar. Mm... har fått dille på smörgås!


7 januari:  Min syster.
14 januari: Pappa F
17 januari: Jag
18 januari: L, Sandra
19 januari: Min mamma
21 januari: Min systers kille.

Jag har sagt den 17:e men någonting säger mej att han inte är här innan helgen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar