tisdag 15 januari 2013

BF och noll som i noll dagar kvar

Hungern är tillbaka och jag tycker att jag är småsugen mest hela tiden. Lite rastlös i själen också, hade en olustkänsla i kroppen igår kväll men kunde inte pricka vad det var.
Idag är det BF, dagen D banne mej. Jag vaknade inatt vid 03:30 av en förvärk som hette duga. Jag növvlade mej upp till sittande och fick andas igenom den eftersom den varade längre än vad de brukar göra. Hela magen spände åt och det tryckte ordentligt neråt muffen. Strålade bak i ryggen och jag hann bli lite glad där och då! Men efter att jag hade krypit ner igen efter toalettbesöket och jag låg och väntade på ifall det skulle komma någon mer. försvann känslan. Tiden gick och gick.. ingen känning och inte kunde jag somna om heller p.g.a pirret. Attans :) 

Jag går och väntar, barnen går och väntar och igår ringde F från jobbet och var extra frågevis om mitt mående och vad jag gjorde. Jag motfrågade och han sa att han gick omkring och väntade på samtal från mej. Han är också helt redo för det här nu! 

Hörrö lillebror nu är dagen här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar