fredag 11 januari 2013

4 dagar kvar

Jag vet att jag inte ska räkna ner men kan ändå inte låta bli. Fyra dagar till beräknad födelse. Häftigt. Tänk att alla dessa veckor har gått och att vi nu snart är i mål. Jo det kan ta två veckor till men lillebror är liksom färdigbakad. Han har bara inte ställt in timern på hur länge han ska vara kvar i ugnen. Rackarunge. 
Inatt har jag sovit någorlunda bra faktiskt. Nog för att jag har vaknat varje gång som jag behövt vända på fläsket så har jag ändå kunnat somna om relativt snabbt. Jag har tvingat mej att forcera bort ifall jag är kissnödig och det lyckades. Impad.

Har varit och besiktat min lille bil på morgonen och den gick igenom. Otroligt eftersom han är hemlig och en och annan lampa lös men slocknade när jag bad besiktningskillen göra det ena och det andra med bilen.. hehe.. ibland ska en ha lite tur. Hade annars plan på att skrika att vattnet har gått eller att värkarna har satt igång så jag måste åka :)

I eftermiddag kommer barnen till oss och vi ska fira bonusdottern som fyllde 6 år i måndags. På hennes rum står en färdigmonterad cykel och cykelhjälm och jag ska snart sätta igång med att baka hennes önsketårta - chokladtårta med hallon på.

Men först lite vila.

Hej.

1 kommentar: