fredag 4 januari 2013

Underhåller mej för att inte tänka på hur många dagar det är kvar..

38+4 idag och jag har sovit som en kung inatt. Vaknade runt 7 då F gick upp och jag låg i stort sett i samma position som när jag la mej igår. Jag gick ner och drack min morgondrink och kröp sedan tillbaka till sängen igen. Sov ända till 10! Gott och välbehövligt.
Har nyligen varit en sväng till affären och handlat lite tacos till kvällen, postat ett paket och så.
Ska baka mitt hälsobröd också tänkte jag, fick ett recept av mamma när vi träffades sist och det var väldigt gott. Jag gjorde om det lite och det blev ännu godare! Så grymt smidigt också eftersom det innehåller bakpulver och därmed slipper man jäsningstiden. Jag gillar!

Måste sysselsätta mej med något nu varje dag känner jag annars kommer jag snart gå på väggarna..

Snart är det helg, F kommer hem strax efter 14 och vi har kanske vår sista ensamma/barnfria helg tillsammans. Vem vet? Spännande tanke!

Jag har fått nåt så in i helskotta ont i arslet. Inne i benen, sittbenen, svanskotan och uppe i pullbenen. Inte bara själva bäckenfogarna som gör ont längre utan hela mufflan med diverse delar värker. Det hugger som knivar när jag vänder på mej i sängen eller soffan.. Mmm älska de sista veckorna av graviditeten - OJA! ;)

Uppdatering:
7 januari:  Min syster.
14 januari: Pappa F
17 januari: Jag
18 januari: L, Sandra
21 januari: Min systers kille.

1 kommentar: