måndag 7 januari 2013

Det pluttiga till plutten

Men guuuud var ho bloggar den där tjejen, har hon inget liv eller?! NÄÄÄHONVÄNTARPÅSITTBARN!!

F ringde nyss och frågade vad jag gjorde. Tjaa.. pilla naveln är ju snäppet svårt nu för tin men jag sitter framför datorn.

Jasså.

Jag har tittat på film. Idag igen.
Jag har bakat bröd. Idag igen. Tusan det är snart klart, får inte bränna det. Idag igen.
Jag har väntat ut posten och blivit lika besviken på att inget kommer till mej. Idag igen.
Jag har plockat med BB-väskan och fått bekräftat att det som går att packa än så länge ligger också där i. Idag igen.




Åh så underbart.  Detta är vad som ligger i BB-väskan till plutten. Väskan, eller hrkm..väskorna är genomgångna och jag har skrivit ner det som fattas som jag inte kan packa ner förrän avfärd såsom kamera, vetekudde och lite sånt.
Älska den blå filten och vita kaninen. Nu ser jag att det blir en vit BB-bebis :) Men jag har en del färgglatt här hemma.. tycker dock att det ser så nytt och oskyldigt ut med små små nykläckta bebisar med vita kläder. Det finns inga spår av livet på dem ännu än det man ger dem.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar