tisdag 8 januari 2013

Vart är han?!

O jäsingen nu har snart denna dagen gått trots att jag trodde det skulle bli världens längsta eftersom jag vaknade vid 02:30. Klarvaken. Gick ner och åt lite nattamat och kikade på tv:n. Grey´s Anatomy och så lite Riskförlossningar på det. Alltid lika pedagogiskt. Framåt 06 gick jag upp igen och somnade efter att Frank hade åkt till jobbet. Ställde telefonen på ljudlöst och vaknade vid 11 och hade ett par missade samtal och sms, så jag har roat mej med att ta igen det. Pratade länge med Maddi och har även haft en vän över på lite fika. Tur att dagarna kan gå fort när de annars segar sig framåt. Eller tur man har telefon! :)

Har varit hemma sedan september nu, hela fyra månader!! Ja det är nog till och med på dagen faktiskt..
Nu när allt är klart hemma och vi/jag har boat färdigt så känns denna sista tid evighetslång! Jag går praktiskt taget på väggarna snart! Att då veta att statistiken säger att man som förstföderska ofta går över tiden gör ju inte saken bättre! Riktigt dumt att man snöat in sig på BF-datumet, de där två veckorna efter fanns ju inte med i tankarna förrän nu mot slutet och kommer förmodligen kännas förgräsliga!

Pratade med mamma nyss också och hon berättade att jag hade fått barn inatt. Lillkillen hade kommit, fort hade det gått och 3200 gr vägde han. Fan att inte jag märkte av det! Var är han? Va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar