söndag 20 januari 2013

BF + 4

Vaknade imorse klockan 06 och första tanken var: Näähää va faan. Inga känningar vare sig under natten eller på morgonen.

BF + 4 igår.
Jag och F startade vår sista barnfria helg med att softa gott i soffan i fredags med chips, godis och hyrfilm. Täcke och kuddar, ja rubbet. En redig gokväll. Igår gjorde vi ett gemensamt städryck av kåken, duschade och gjorde oss fina ( jag t.o.m plattade håret och sminkade mej, kors i taket ) och for ner på stan och åt middag på restaurang. Mycket mycket härligt. Vem vet när det sker nästa gång ;)


Vi tänkte avsluta kvällen med Dirty Dancing men när Johnny och Baby hade övat lyft i vattnet gick mina ögon i kors så jag kröp ner i sängen. Synd att jag missade hela "Nobody puts Baby i the corner-avslutet" Bästa med hela filmen ju! Attans.

Denna huvudvärk ger verkligen inte med sig. Har haft den sedan i mitten av veckan, dock lite till och från. Oftast kommer den på eftermiddagen och stannar kvällen ut. Idag vaknade jag upp med huvudvärk, känns sådär gott. Sammandragningar och förvärkar kommer lite då och då. Igår gav vi oss på en färdknäpp i ren desperation men som sagt, jag vaknade med en besviken min.


3 kommentarer:

  1. Ett högre blodtryck och proteiner i urinen kan nämligen vara en början :) Men med din huvudvärk så håll koll så du inte åker på nån havandeskapsflrgiftning!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad härligt att det är så nära nu. Nu håller jag tummarna och tänker lite extra på dig/er:-) Kram

    SvaraRadera