måndag 21 januari 2013

Förvärkar bort! Riktiga värkar kom!

3 kommentarer:

  1. Åh spännande!!! Går in här flera gånger om dan för o se om han kommit! <3

    Lycka till nu!!

    Fast kom på nu att det beror ju på hur du menar i rubriken. Haha. Men jag hoppas verkligen att han kommer snart! Helst idag. :-D

    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Tina!
      Jag läser din blogg ofta men jag kan inte kommentera eftersom jag inte har bloggkonto. Lätt fixat förmodligen men jag får aldrig tummen ur..
      Fin dotter ni har! Hoppas att ni mår alldeles prima ballerina allihopa! Å jättefint namn till henne!

      Tack för din omtanke! :) KRAM på dej!

      Radera
    2. Konstigt, har aldrig hört att man måste ha bloggkonto för o kommentera där. :-) får kolla om mab kan ändra nåt i inställningarna. :-) allt är bra här, förutom att jag inte kan amma. Jättetråkigt, men Klara vägrar ta bröstet. :'(
      Annars är det jättemysigt med bebis, och väldigt jobbigt. ;-)

      Kram!

      Radera