tisdag 8 januari 2013

Rastlösheten har sin orsak!

Tisdag och en vecka kvar till BF. 7 dagar. Eller tre veckor om det ska dra ut på tiden. Jag har idag på dagen varit hemma i fyra månader. FYRA MÅNADER! Inte undra på att jag går på väggarna av tristess snart! Det är så tråkigt att ha dessa väggar runtomkring mej. Visst har jag haft en vän över på fika idag och pratat med en annan vän i telefon ett bra tag men jag har så tråååkigt. Allting är ju klart och färdigt inför bebisens ankomst.
Idag har jag extra ont i svanken så även att det är gångavstånd till vårdcentralen ( har tid hos psykologen om en halvtimme ) så ska jag faktiskt ta bilen dit. Annars kommer jag sova ännu sämre inatt. Låg vaken inatt mellan 02:30-07:30.

Dags att sätta lite fart med andra ord, jag vet inte vad jag ska prata om idag men det löser sig säkert när jag väl är där. Detta är det näst sista inbokade mötet, nästa är 1 februari och då kommer hon hem till mej. Ärligt talat så känner jag inte att jag har behovet längre av att gå till henne så det är skönt att det trappas ner nu.

2 kommentarer:

  1. Har du något att sortera? Jag sorterade allt... Och lite till :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nja jag gick igenom alla pärmar för ett tag sedan och slängde massa gamla papper och sorterade fint..

      Men kanske skulle man ta en runda opp på vinden.. ha ha..

      Radera